Winterzeit

Hallo meine Lieben Leser!

Da ich einen kleines Krea-Tief hatte/ habe,
kann ich euch leider nur zu bestimmten
Terminen etwas zeigen.
♥♥♥
Heute startet bei Scrapping4Fun Challenge
#30 AG with Bling
1.You can Create a Layout, Card, Canvas, Mini Album, "Off the Page" creations.
2.Must be newly created as of 
14th of November 2014.
3.Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy to the Design Team to find your creations to leave comments.
4.Please, leave a comment - we love comments!!
5.MUST BE A FOLLOWER!!
6. Have Fun ♡
Zum verlinken HIER KLICKEN

☆☆☆
Ich habe eine Winter-/Weihnachtskarte,
für eine liebe Freundin gewerkelt. 
Und hoffe, dass diese vielleicht schon angekommen ist. 
(Zur Vergrößerung der Bilder, bitte auf's Foto klicken.)
☆☆☆
Art by MiRan Image
Papier&Sentiments ist von Michel RDesign
☆☆☆
☆☆☆
Challenges
Art by MiRan Challenge #19 AG
Art by MiRan Fb Winterchallenge
Inspiration Destination #7 AG
Cards und more #119 Schneeflocken
♦Kit and Clowder November-Christmas


Ich wünsche Euch allen ein schönes Wochenende! 
Auch möchte ich mich herzlich bei Euch Allen für eure Besuche und lieben Kommentare bedanken! 

Share this:

10 Kommentare:

  1. Gorgeous mini album Sandra thank you for joining us at Inspiration Destination on this week's challenge
    Hugs Dianne x DT

    ReplyDelete
  2. Oh ist das süß liebe Sandra. Eine ganz bezaubernde Karte. Auch von innen hast Du sie mit sehr viel Liebe gestaltet. Ganz toll gemacht, ich bin begeistert.. :)))

    ♥ Ganz liebe Grüße und ein schönes WE , Carmen

    ReplyDelete
  3. Owww what a lovely project, your colouring is improving, I already see some lovely contrast in the face, nice to see you craft again, only craft when you feel like it, it should be fun :), lots of hugs and love, wishing you a fab weekend, Marion

    ReplyDelete
  4. Gorgeous! Thanks for sharing your fabulous project and joining us for our current challenge at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
    Ema
    IDCB Owner

    ReplyDelete
  5. Gorgeous Christmas card for your friend. Love the cute image
    Thank you for your DT creation at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    Have a great weekend
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Beautiful card Sandra, but it's more than a card! Cute image and details! Creative little gift card :o)

    ReplyDelete
  7. Deine Karte schaut klasse aus. Die Koloration ist fantastisch. Das Motiv erinnert mich an die Lieblingsmangas aus meiner Teenagerzeit =)
    Vielen Dank, dass du bei Cards und More Challenge mitmachst.
    Liebe Grüße
    Susi

    ReplyDelete
  8. what a cute and lovely project... thank you for sharing your talent with us at Art by Mi Ran challenge # 19.. good luck ;)

    hugs,
    ~RoRa

    ReplyDelete
  9. Fantastic make, thanks for joining us at ABM. Joey x

    ReplyDelete
  10. Eine superschöne Winterkarte... Alles passt perfekt zusammen!

    Liebe Grüße,
    Melanie

    PS: Wir haben bei Creatalicious Challenges einen DT call (alle Infos hierzu auch auf meinem Blog). Komm doch mal vorbei und schau's dir an.

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de