Ein Traum

Hallo liebe Leser-/und Leserinnen!

Heute startet die neue Challenge bei
mit der #29 Challenge Christmas Theme.
  1. You can Create a Layout, Card, Canvas, Mini Album, "Off the Page" creations.
  2. Must be newly created as of 31th of October 2014.
  3. Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy to the Design Team to find your creations to leave comments.
  4. Please, leave a comment - we love comments!!
  5. MUST BE A FOLLOWER!!

Bei mir ist keine traditionale Karte,
oder ähnliches entstanden.

Sondern dieses Bild/Canvas-Collage.

Zum Vergrößern, bitte auf`s Bild klicken.
Ich weiß jetzt auch, dass es schon in viele 1000 Varianten vorhanden ist,
dies war nicht meine Absicht, etwas zu kopieren.

Kurz zu meinen Materialien
♦NoName Gelstifte
♦wasserlösliche Wachsmalstifte
♦Decoupierkleber
♦die Kinder sind von mir selbstgezeichnet/ eingescannt/ ausgedruckt und ausgemalt worden
♦ den Erdball habe ich hier HER, habe ihn neu eingefärbt/ aufgeklebt und
die Kontinente umrandet

Was habe ich mir gedacht:
Da unsere Zeit so schnell lebig/ materielle geworden ist,
war es für mich an der Zeit,
daran zu erinnern wie gut wir es haben!
Viele Menschen kennen dieses Gefühl nicht
und
das macht mich nachdenklich!
Viele Kinder haben kein Spielzeug, keine Nahrung, können nicht zur Schule,
oder sind gar auf der Flucht! Ist das nicht traurig!!!
Sie freuen sich über einen alten "getragenen" Pullover und
meine Kinder sind schon genervt wenn sie neue "Kleidung" anprobieren sollen.

Leider sind wir zu einer reinen Wegwerfgesellschaft geworden!

(Das lass ich so im Raum stehen!)
 
Inspiration Avenue Weekly Challenge Show and tell 
Not just Cards Challenge #5 AG 
 Inspiration Destination #5 AG
Penny`s Challenge #201 AG 
All Craft Challenge October/ November

Share this:

10 Kommentare:

  1. What a wonderful thought and so well executed with your personal touch, Sandra. Love it. Couldn't agree with you more on this. Hugs, Rupa

    ReplyDelete
  2. Beautiful DT creation and a lovely idea. We should be thanking the Lord everyday for what we have!
    Thank you for your DT creation
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi Sandra. Deine Canvas ist wirklich Sehr schön. Und ich mag Vorstellung von einem Traum!
    Big hug, Jana

    ReplyDelete
  4. Thank you for joining this week at Not Just Cards Challenges Good luck and We hope you'll join us again soon.
    Zoe x
    Handmade with lots of Love

    ReplyDelete
  5. Totally agree with you on this issue. Your creation is a great reminder how bless many of us are. A great reminder of giving during this holiday season.
    Big Hugs
    Tina

    ReplyDelete
  6. Thankyou for entering of at the Craft My Life - All Crafts Challenge! What a wonderful make, so much detail! Sam xx

    ReplyDelete
  7. Wow, what a fun project! Thanks for sharing your fabulous project and joining us for our current challenge at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
    Ema
    IDCB Owner

    ReplyDelete
  8. Great card.

    Thanks for joining us at Penny's

    Helen x

    ReplyDelete
  9. Super cute...love the colours and the images you used. Thanks for playing along at Inspiration Destination. Lynn, DT member

    ReplyDelete
  10. Beautiful creation... Love the design... Thank you for joining us at Craft my life...Hugs May x x

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de