Scrapping4Fun #23

Hallo meine lieben Leser und Leserinnen,

wahnsinn, wie die Zeit vergeht,
es sind schon wieder 2 Wochen vorbei und heute startet,
wieder eine neue Challenge bei Scrapping4Fun
 Challenge #23
-Something Girly-
Zum VERLINKEN HIER Klicken!
  1. You can create a - Layout, Card, Canvas, Mini Album "Off the Page" creations.
  2. Must be newly created as of 8th of July 2014.
  3. Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy for the Design Team to find your creations to leave comments.
  4. Please, leave a comment - we love comments!!!
  5. MUST BE A FOLLOWER!!!!
Bei mir ist es eine kleines Mini-Album für meine Nichte,
zur Einschulung geworden.

Art by MiRan Digistamp
 erwerben könnt Ihr das Digi HIER;
coloriert habe ich heute mit meinen Spectrum noir Marker+Pencil;
Papier ist von DCWV- am Rande ich liebe diese Marke, da sie nur auf einer Seite bedrucken,
denn es tut mir in der Seele weh; wenn Sie von Beiden Seiten bedrucken, und ich mich nicht 
für eine Seite entscheiden kann!!
Joy!Crafts Die und eine von mir unbekannte; Sentiment und Sprechblase, habe ich mit
Word erstellt; Rayer Buchringe; AC farbiges Cardstock; NoName Bänder

linke Coverseite von Innen+1.Seite
 Hier kann meine Nichte oder Schwägerin eintragen,
wer, wann und wo eingeschult worden ist.

von Oben
 Sonst ist es zur freien Gestaltung gedacht!
im Detail
Ich habe Ihr noch ein Lesezeichen und eine zusätzliche Phototasche gebastelt,
falls die Seiten nicht ausreichen.

Ich hoffe, dass mein Album zum Nachbasteln anregt,
wenn ja, seid so lieb und verlinkt mich in eurem Blogpost!

Challenges

Art by MiRan Challenge #12 AG
Trough the Craftroom AG August 05
The Crafter`s Cafè #75 Use lots of Layer`s
Whimsy Stamps Challenge #74 Back to school
Nutcrafter`s #74 AG
Penny`s Paper Crafting Challenge #189 AG
Stampavie and more #217 Geschenk
Kraftin`Kimmie Stamps Challenge AG
Addicted to Stamps Challenge #107 Make your Mark
Hobbybook Designer Challenge ALL ABOUT KIDS
Stempelsonnen Challenge #121 AG

Auch heute einen liebes Dankeschön,
für Eure lieben Kommentare und Besuche auf meinem Blog.
Ich wünsche Euch ein schönes Wochenende!!

Share this:

23 Kommentare:

  1. So cute! Wonderful project Sandra!! Hugs, Mi Ran

    ReplyDelete
  2. What a fab project, lots of hugs and love and wishing you a lovely weekend, Marion

    ReplyDelete
  3. What a fantastic project, I'm sure your niece will appreciate it as the years go by.
    Thanks for sharing with us at ATSM this week. :)

    ReplyDelete
  4. Ooo Sandra...Du gemacht einen wunderschonen Mini-album.
    Und ich mag auch alle Seiten. Aber es ist sehr viel Arbeit.
    Es tut mir leid, aber meine Deutsch ist nicht das beste ;((
    Bei uns in Slowenien, gehen die Kinder in die Schule am 1. September. Sie haben 2 Monate Ferien ;)))
    Jana

    ReplyDelete
  5. Tolles Album. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.
    LG, Claudia

    ReplyDelete
  6. A beautiful creation - lovely layout and colours - thanks for joining us this week at Penny's Paper-Crafty - Michelle x

    ReplyDelete
  7. Sehr schön gewerkelt. Toll gemacht. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    ReplyDelete
  8. Lovely album Sandra, and very creative!!
    Thanks for joining the TTCRD challenges.
    Hugs,Sandra

    ReplyDelete
  9. Awesome! Thanks for joining at Whimsy Stamps: Back to School
    Hugs
    Dewi

    ReplyDelete
  10. Such a wonderful creation with great attention to detail. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. It is perfect for our 12th ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Art by Miran Showcase DT Member}
    {Would love you to visit my blog and join my 900 Follower Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
    {Doing Life – my personal blog}

    ReplyDelete
  11. Wow!! Ein Klasse Album! Danke für Deine Teilnahme bei der SsC.

    Liebe Grüße
    Sternenglanz

    ReplyDelete
  12. Toll ist dein Buch geworden! Dankeschön fürs Zeigen bei SEME.
    xoxo Clarissa

    ReplyDelete
  13. What a lovely project, you've clearly put a lot of work into this. Thanks for entering at ATSM this week, Anita x

    ReplyDelete
  14. Fabulous make and looks like a lot of hard work, thanks for joining us at art by mi ran. Joey x

    ReplyDelete
  15. Such a fabulous creation! -thank you so much for playing along at Pennys Paper Crafty Challenge this week hugs Judith x

    ReplyDelete
  16. Lovely album! Thanks so much for sharing at Stampavie and More Challenge!

    Hugs, Marja
    Stampavie and More DT

    ReplyDelete
  17. A wonderful mini booklet!
    Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge & good luck in the draw…
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)

    ReplyDelete
  18. Brilliant, so much work and so pretty. Thank you for sharing with us over at Hobbybook :)

    ReplyDelete
  19. Lovely album
    Thanks for joining in this week at Pennys Paper Crafty Challenge
    Hugs katie x

    ReplyDelete
  20. WOW, a lot of work went into this!! Very pretty and I love your little girl on the front!! :)

    ReplyDelete
  21. Super cuteness!! Thanks for playing along at ATSM!!

    ReplyDelete
  22. beautiful creation.Thanks for joining us at Hobbybook.
    Laurigami
    the winner becomes guest designer on the challenge of the next month

    ReplyDelete
  23. Super cute book. Thanks for joining us in this weeks anything goes challenge at ArtbyMiran!>

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de