DT Beitrag bei Scrapping4fun Challenge

Hallo Alle zusammen,

heute ist es Zeit für eine NEUE
#21 Anything Goes/ Alles geht
  1. You can create a - Layout, Card, Canvas, Mini Album, "Off the Page" creations.
  2. Must be newly created as of 11th of July 2014.
  3. Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy for the Design Team to find your creations to leave comments.
  4. Please, leave a comment - we love comments!!!
  5. MUST be a FOLLOWER!!
Die Zeit fliegt nur so an mir vorbei,
ich plane eine Geburtstagsparty nach der Anderen.
Und über Kundenaufträge kann ich mich auch nicht beschweren. *freu
Nur leider kann ich diese immer erst etwas später veröffentlichen,
da mit der Beschenkte- oder die Beschenkte es vorher nicht sieht.
Und nicht ganz zu vergessen sind die täglichen häuslichen & Garten Aktivitäten.

Nun aber zu meinem heutigen Projekt,
es ist .......
eine Hochzeits-Box-Karte geworden.

zum vergrößern bitte auf`s Bild klicken

Alles in einer Collage!
Meine Materialien

Folia Paper 10311; 10312
WOC Flowers und Laces bekommt im Live and Love Crafts Shop
Wegro Ringe
NoName Pearls+Hearts; Schlüssel & Wollgarn
den Umschlag habe ich mit dem Envelope Punchboard gefertigt

Ich hoffe, dass euch meine Kreation gefällt und einfach bei Scrapping4fun Challenges
vorbei schaut und mit macht.

Challenges 

Share this:

9 Kommentare:

  1. This is really a stunning creations!
    Thank you for your lovely DT entry!
    Have a great week
    Hugs
    Rachelle

    ReplyDelete
  2. such a lovely creation, lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
  3. Just gorgeous, thank you for playing along with us at ALBC this month & very good luck. Jane x

    ReplyDelete
  4. Sandra this is a very beautiful. this got so much heart pured into it . thank you much for sharring

    ReplyDelete
  5. Fabulous creation with lovely details.
    Thank you for sharing at Craft-Room Challenge;-))m

    ReplyDelete
  6. Beautiful project! Thanks for joining us at Just For Fun this month - hope to see you again.
    Bev (DT member) x

    ReplyDelete
  7. so much detail in this lovely creation
    Thank you for entering it in the Sisters of Craft Challenge
    Pixie DT member

    ReplyDelete
  8. stunning make. Thanks for entering into our Sisters of Craft Challenge. Gill DT

    ReplyDelete
  9. Stunning exploding card, thank you for sharing with us at Craft-Room Challenge XOXO Zoe

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de