Scrapping4Fun #20 Color Scheme

 Guten Tag Alle miteinander,

2Wochen sind schon wieder vergangen
und heute beginnt eine neue Challenge
bei Scrapping4Fun #20 Colour Scheme

folgende Regeln sind zu beachten:
  1. You can create a - Layout, Card, Canvas, Mini Album, "Off the Page" creations. 
  2. Must be newly created as of 27th of June 2014.
  3. Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy for the Design Team to find your creations to leave comments.
  4. Please, leave a comment - we love comments!!
  5. Must be a FOLLOWER!!

Und bei mir ist meine 1. Mix-Media Seite entstanden.


Verwendet habe ich:
Gesso als Untergrund und zum stenciling,
Stempel von Papermania und Tchibo,
Distress Ink Pads Seedless Preserves, Old Paper
Versa Watermark Pad, Hein Design Sternenstaub schwarz Embossingpuder,
gelbe und schwarze Acrylfarbe, Stencils von Heidi Swapp + Clear Scraps,
Mustard Seed DistressMarker

Auch heute möchte ich mich recht herzlich,
über eure lieben Kommentare und Besuche bedanken.
Wenn ich meine Kundenaufträge abgearbeitet habe,
dann werde ich auch wieder öfter online sein.

Nun wünsche ich euch erst einmal ein schönes Wochenende
und viel Spaß beim umsetzen der Farbkombi.

Challenges

 

Share this:

6 Kommentare:

  1. A stunning mixed media creation and a great take on the colour inspiration.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    ReplyDelete
  2. Beautiful for a first time. Lovely flower stamp
    Thank you for your lovely DT entry.
    Have a great week
    Hugs
    Rachelle
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wonderfu Sandra, it is very beautiful your work is wonderful

    ReplyDelete
  4. Lovely canvas! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de