S4F #18 Fathersday

Juhu,
auch heute bin ich wieder bei
GD


mit diesem Kärtchen war ich unter den Top345

.........und dies ist mein Beitrag


Dies ist mein allererstes Canvasboard im Mixed-Media-Stil (ich hoffe, man nennt es so*)
Da ich schon eine Vatertagskarte gemacht habe KLICK HIER ,
brauchte ich nun eine neue Idee.
Mein Vater liebt Weißkopfseeadler und Rügens- Küste,
also habe ich kurzerhand eine Fotografie von meinem Dad kopiert,
mir eine Silhouette vom Adler besorgt und los gewerkelt.

weitere Materialien:
samtliche Farbe die ich für dieses Bild brauchte, Stempel von den Scrapperin, Buchstabenschablonen,
Stencils von Heidi Swapp, eine Buchseite von Adalbert Stifter, Gelliner, Kleber

Ich hoffe, es gefällt ihm!!!

Fotocollage

Kommt vorbei und macht mit!!!
(Beachtet die Regeln)
  1. You can create a - Layout, Card, Canvas, Mini Album, "Off the Page" creations.
  2. Please, leave a comment and tell us what Technique you used
  3. Must be newly created as of 30th of May 2014
  4. Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy for the Design Team to find your creations to leave comments.
  5. MUST be a FOLLOWER!

Share this:

8 Kommentare:

  1. Wow your canvas is amazing!! I love that Eagle!!! I bet your dad will love this wonderful gift made by his talented daughter!! Hugs, Brenda

    ReplyDelete
  2. Wow, fabulous pic of the eagle, love it very much, lots of hugs and a wonderfull weekend, Marion

    ReplyDelete
  3. this is super amazing love it, thank you for joining us at decorate to celebrate. hugs

    ReplyDelete
  4. Amzing I love this idea and the artwork
    Thank you for joining DTC “Graduation challenge this week. Have a blessed day
    DIANA L. Guest Designer for DTC
    dianamlarson.blogspot.com
    http://dianamlarson.ctmh.com

    ReplyDelete
  5. Great job!! Thanks so much for participating in our DECORATE TO CELEBRATE challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
    ~DEANNE~
    A Little Bit O' Paper

    ReplyDelete
  6. Fabulous card. Thanks for joining our Boys will be Boys challenge at CFAS. Carol DT x

    ReplyDelete
  7. Wow, your canvas is stunning!
    Thank you so much for playing along with us at Crafting for all Seasons! Good Luck & I hope we see you again!

    Hugs,

    Milnie DT

    ReplyDelete
  8. WOW! fabulous canvas!! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!!
    Hugs,
    Norma

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de